Завдання для 6-А класу.
Тема: Подорожі
Підтема: Вибір маршруту.
1.)Стр. 98- нова лексика. Виписати слова в словник з перекладом. Деякі з них ви вже знаєте, деякі для вас нові. Ось переклад цих слів та виразів.
steam- потік
options- опції, вибір
amusement- розвага
see-saw-гойдалка
merry-go-round- карусель
to go on the roller-coaster-піти на американські гірки
a tent- намет
Makes no difference to me- Немає ніякої різниці для мене.
Nothing of kind- Нічого подібного.
2.) Прочитати вірш стр. 98
3.) Вивчити правило на стр. 99 про прийменники by, on,
a)Прийменнник by без артикля використовуємо щоб сказати як можна дістатися пункту призначення.
Приклад: to go by car/ bus/ plane/ air/ sea...
We can get there by car/ bus/ plane.
б) Прийменники on без артикля використовуємо для коли хочемо сказати що ми можемо дістатися пункту призначення пішки.
4.) Стр. 99 впр. 1 дати відповіді на запитання до малюнка.
Виконати впр. 6 стр. 100-101 усно, виписати у словник незнайомі слова.
5.) Впр. 1 стр. 101 виконати письмово, написати по два речення на три пункти.
6.) WB ex. 53,54
Завдання для 4-Б класу
Тема: Мій будинок і вулиця.
Підтема: Вчимося говорити про свою квартиру або дім.
1.) стр. 60 виписати слова в словник і прописати
dining room- їдільня
fireplace- камін
cottage- заміський будинок
flower pots- горщик для квітів
to receive guests- приймати гостей
by the way- доречі
2.) Впр. 1 стр. 60 усно. Подивись на малюнок і скажи чим відрізняються два будинка, використай нову лексику.
3.) Стр. 61 впр. 2 читати
4.) Завдання на В. р. впр. 3 стр. 61 - скласти по одному реченню до кожного з трьох малюнків і записати у зошит.
Наприклад: We usually watch TV in the sitting room in the afternoon.
Д.р. - скласти словосполучення з поданними у вправі словами.
Наприклад: a big and warm fireplace.
C.р.-впр. 7 стр. 63- скласти речення зі словами у табличці і записати у зошит
5.) Впр. 5 стр. 61- 62 прочитати текст There is no place like home.
6.) На В.р. написати 5-6 речень про свою квартиру або дім, за прикладом на стр. 64-On your own. Усі інші діти можут зробити цю вправу за бажанням.
Завдання для 3-х класів
Тема: Моя школа.
Підтема: Вчимося говорити про справи, які ми робимо у школі.
1.) Записати слова в словник, прописати і вивчити.
to work on the computer- працювати за комп'ютером
laughter- сміх
question mark- знак запитання
computer lab- кабінет інформатики
to find information- знаходити інформацію
both- обидва
same with me- і я так само
I know what you mean- я знаю що ти маєш на увазі.
1.) Впр. 1 стр. 65 - усно.
2.) Впр. 2 стр. 66 читати.
3.) Впр. 4 стр. 66-67 прочитати текст і усно перекласти.
На С.р. знайти у тексті слова з теми і виписати їх в робочий зошит., у робочому зошиті виконати впр. 53 стр. 36- з'єднати словосполучення з теми з малюнками.
Д.р і В.р. стр. 68 впр. -On your own -написати 3-5 речень про свій пенал або портфель за прикладом у вправі.
Завдання для 8 -Б
Підтема: Чи ви гарна команда?
1.) Стр. 79 впр. 1 - виписати слова у зошит з перекладом і вивчити.
2.) стр. 79 2а) - склади словосполучення з прикметниками із попередньої вправи усно.
3.) впр. 3 стр. 80 - доповни речення зі словами у рамці, письмово.
4.) впр. 2 стр. 81 - прочитати і виписати посади, які є у школі.
5.) Стр. 82-83 читати і перекладати.
6.) Ознайомитися з Минулим Тривалим Часом -Past Continuous Tense
Відмінювання дієслів у Past Continuous
Кількість | осіб | Позитивна форма | Негативна форма | Вопросительная форма |
однина. | 1 | I was singing. | I was not singing. | Was I singing? |
2 | You were singing. | You were not singing. | Were you singing? | |
3 | He was singing. She was singing. It was singing. | He was not singing. She was not singing. It was not singing. | Was he singing? Was she singing? Was it singing? | |
множ. | 1 | You were singing. | You were not singing. | Were you singing? |
2 | We were singing. | We were not singing. | Were we singing? | |
3 | They were singing. | They were not singing. | Were they singing? |
Правила освіти "-ing"-форми дієслова і зміни, які при цьому відбуваються на листі, дивіться у розділі дієприкметник теперішнього часу.
Вживання Past Continuous
Точно зазначений час минулого
Past Continuous описує дії, що відбувалися в зазначений момент у минулому. Ці дії могли тривати якийсь час до зазначеного моменту, і можуть тривати якийсь час після нього. Зазначений момент позначає лише те, що в цей самий момент щось відбувалося.
Наприклад:
Last night at 6 pm, I was eating dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв.
At midnight, we were still driving through the desert.
Опівночі ми все ще проїжджали через пустелю.
Yesterday at this time, I was sitting at my desk at work.
Вчора в цей час я сидів за своїм столом.
Last night at 6 pm, I was eating dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв.
At midnight, we were still driving through the desert.
Опівночі ми все ще проїжджали через пустелю.
Yesterday at this time, I was sitting at my desk at work.
Вчора в цей час я сидів за своїм столом.
Зверніть увагу:
У часі Simple Past вказівку моменту використовується, щоб показати, коли дія почалася або закінчилася. В Past Continuous вказівка моменту лише означає, що дія відбувалася в цю саму мить в часі.
Наприклад:
Last night at 6 pm, I ate dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв. (Я почав вечеряти в 6 годин.)
Last night at 6 pm, I was eating dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв. (Я почав вечеряти раніше, і в 6 годин продовжував вечеряти.)
Last night at 6 pm, I ate dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв. (Я почав вечеряти в 6 годин.)
Last night at 6 pm, I was eating dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв. (Я почав вечеряти раніше, і в 6 годин продовжував вечеряти.)
Немає коментарів:
Дописати коментар