Дистанційне навчання

 Діти, у зв`язку з закриттям школи на карантин, зверніть увагу на завдання для самостійного опрацювання.

Завдання для 6-А класу.
Тема: Подорожі
Підтема: Вибір маршруту.

1.)Стр. 98- нова лексика. Виписати слова в словник з перекладом. Деякі з них ви вже знаєте, деякі для вас нові. Ось переклад цих слів та виразів.


steam- потік
options- опції, вибір
amusement- розвага
see-saw-гойдалка
merry-go-round- карусель
to go on the roller-coaster-піти на американські гірки
a tent- намет
Makes no difference to me- Немає ніякої різниці для мене.
Nothing of kind- Нічого подібного.

2.) Прочитати вірш стр. 98

3.) Вивчити правило на стр. 99 про  прийменники by, on,

a)Прийменнник by без артикля використовуємо щоб сказати як можна дістатися пункту призначення.
Приклад: to go by car/ bus/ plane/ air/ sea...
We can get there by car/ bus/ plane.

б) Прийменники on  без артикля використовуємо для коли хочемо сказати що ми можемо дістатися пункту призначення пішки.

4.) Стр. 99 впр. 1 дати відповіді на запитання до малюнка.
 Виконати впр. 6 стр. 100-101 усно, виписати у словник незнайомі слова.

5.) Впр. 1 стр. 101 виконати письмово, написати по два речення на три пункти.


6.) WB ex. 53,54




Завдання для 4-Б класу

Тема: Мій будинок і вулиця.
Підтема: Вчимося говорити про свою квартиру або дім.

1.) стр. 60 виписати слова в словник і прописати

dining room- їдільня
fireplace- камін
cottage- заміський будинок
flower pots- горщик для квітів
to receive guests- приймати гостей
by the way- доречі 

2.) Впр. 1 стр. 60 усно. Подивись на малюнок і скажи чим відрізняються два будинка, використай нову лексику.

3.) Стр. 61 впр. 2 читати

4.) Завдання на В. р. впр. 3 стр. 61 - скласти по одному реченню до кожного з трьох малюнків і записати у зошит.
Наприклад:  We usually watch TV in the sitting room in the afternoon.

Д.р. - скласти словосполучення з поданними у вправі словами.
Наприклад: a big and warm fireplace.

C.р.-впр. 7 стр. 63- скласти речення зі словами у табличці і записати у зошит

5.) Впр. 5 стр. 61- 62 прочитати текст There is no place like home.

6.) На В.р. написати 5-6 речень про свою квартиру або дім, за прикладом на стр. 64-On your own. Усі інші діти можут зробити цю вправу за бажанням.

Завдання для 3-х класів

Тема: Моя школа.
Підтема: Вчимося говорити про справи, які ми робимо у школі.

1.) Записати слова в словник, прописати і вивчити.

to work on the computer- працювати за комп'ютером
laughter- сміх
question mark- знак запитання
computer lab- кабінет інформатики
to find information- знаходити інформацію
both- обидва
same with me- і я так само
I know what you mean- я знаю що ти маєш на увазі.

1.) Впр. 1 стр. 65 - усно.

2.) Впр. 2 стр. 66 читати.

3.) Впр. 4 стр. 66-67 прочитати текст і усно перекласти.

 На С.р. знайти у тексті слова з теми і виписати їх в робочий зошит., у робочому зошиті виконати впр. 53 стр. 36- з'єднати словосполучення з теми з малюнками.

Д.р і В.р.  стр. 68 впр. -On your own -написати 3-5 речень про свій пенал або портфель за прикладом у вправі.

Завдання для 8 -Б

Підтема: Чи ви гарна команда?

1.) Стр. 79 впр. 1 - виписати слова у зошит з перекладом і вивчити.

2.) стр. 79 2а) - склади словосполучення з прикметниками із попередньої вправи усно.

3.) впр. 3 стр. 80 - доповни речення зі словами у рамці, письмово.

4.) впр. 2 стр. 81 - прочитати і виписати посади, які є у школі.

5.) Стр. 82-83 читати і перекладати.

6.) Ознайомитися з Минулим Тривалим Часом -Past Continuous Tense

Відмінювання дієслів у Past Continuous

КількістьосібПозитивна формаНегативна формаВопросительная форма
однина.1was singing.was not singing.Was I singing?
2You were singing.You were not singing.Were you singing?
3He was singing.
She was singing.
It was singing.
He was not singing.
She was not singing.
It was not singing.
Was he singing?
Was she singing?
Was it singing?
множ.1You were singing.You were not singing.Were you singing?
2We were singing.We were not singing.Were we singing?
3They were singing.They were not singing.Were they singing?
Правила освіти "-ing"-форми дієслова і зміни, які при цьому відбуваються на листі, дивіться у розділі дієприкметник теперішнього часу.

Вживання Past Continuous

Точно зазначений час минулого
Past Continuous описує дії, що відбувалися в зазначений момент у минулому. Ці дії могли тривати якийсь час до зазначеного моменту, і можуть тривати якийсь час після нього. Зазначений момент позначає лише те, що в цей самий момент щось відбувалося.
Наприклад:
Last night at 6 pm, I was eating dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв.

At midnight, we were still driving through the desert.
Опівночі ми все ще проїжджали через пустелю.

Yesterday at this time, I was sitting at my desk at work.
Вчора в цей час я сидів за своїм столом.
Зверніть увагу:
У часі Simple Past вказівку моменту використовується, щоб показати, коли дія почалася або закінчилася. В Past Continuous вказівка моменту лише означає, що дія відбувалася в цю саму мить в часі.
Наприклад:
Last night at 6 pm, I ate dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв. (Я почав вечеряти в 6 годин.)

Last night at 6 pm, I was eating dinner.
Вчора ввечері о 6 годині я вечеряв. (Я почав вечеряти раніше, і в 6 годин продовжував вечеряти.)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...